Cégküldetés Konzultáció

Az Ön cégének mi a küldetése?

Vezetőként nem kis kihívás a munkatársakat és a különféle területeket kézben tartania: a személyzet felvételtől kezdve az ügyfélszerzésen át a bevétel növelésig. De ezek egyike sem az Ön vagy cége igazi célja – még a profit szerzés sem.

Akkor mi az Ön és cége motorja vagy üzemanyaga, ami mindig hajtja előre? 

cégküldetés1Vajon mi lehet az Ön célja és mi a cége alapvető célja, küldetése? Összhangban van a kettő: az Ön és a cége célja? Ezek kulcs kérdések, amiket az elsők közt kellene megválaszolni.

Ha nem bizonyos a válaszban vagy egyszerűen nem igazán tudja, az gátat szabhat a haladásnak. Bőséges üzemanyag vagy egy “harapós” turbó motor nélkül még nehezebb versenyben maradni és nyerni.

De miért is kellene saját magát visszafogni, amikor napokon belül megtudhatja saját és cége célját? Nagyon érdekes látni, amikor valaki megtalálja ezt a „hajtóerőt”… Szó szerint „hajtva” érzi magát, új élet költözik belé és újult erővel, lelkesedéssel halad előre.

Nem olyan régóta, de elérhető most már az Ön számára is ez az új és erőteljes módszer és szolgáltatás. Ahogy egyik ügyfelünk fogalmazott: „ez az első lépés technológiája”.

Segítünk ezeket a dolgokat gyors ütemben tisztázni. Nem mi mondjuk meg, mit gondoljon. Kis lépcsőfokokat meglépve, egyre nagyobb bizonyosságot szerezve lesz képes feljutni egy új és magas fennsíkra, ahonnan szétnézve pontosan fogja látni, valójában mi hajtja előre és merre szeretne menni.

Ez a szolgáltatás képes még egy „régi motoros” vagy „harcos” célját is jó eséllyel rehabilitálni, akinek már jó néhány üzleti csata van a háta mögött.

Két fő részből áll a Küldetés Konzultáció:

1) meghatározni az Ön személyes életcélját

2) cége legjobb top vezetőivel együtt meghatározni cége alapvető célját, azaz küldetését.

Meglehetősen sok érdekeset lehetne még erről az egészről írni. Azonban azt javaslom, olvasson bele lejjebb, mit mondtak más cégek tapasztalt vezetői a szolgáltatás után.

Ha érdekesnek találja a témát, jelezze felém a lenti űrlapon vagy mailben. Szívesen küldök részletesebb információkat vagy válaszolok. Üdvözlettel: Czinkóczi Gábor, cégvezető (info[kukac]eletcelkonzultacio.hu)

Sikerélmények cégvezetőktől

„Ez egy olyan alapot ad, ami mindig megadja az irányt. Egy olyan dolgot ad, amibe bele lehet kapaszkodni.

Kérdésem volt magammal szemben, hogy mi a cél, mi motivál engem? Szerettem volna röviden, tömören megfogalmazni, ami hajt belülről, ami zajlik bennem. Ki tudom-e fejezni úgy magamat, hogy benne legyen az a tartalom, amit ki akarok fejezni? Nem mertem ezzel szembenézni: féltem, hogy esetleg megbukik, amiben hittem.

Amikor meglett, akkor éreztem, hogy tud szállni a szélben, könnyedén el tud jutni az emberekhez, hogy megérintse őket. Röviden, tömören, nem nyálas, unalmas, közhelyes, átadja azt a „kakaót”, amit én érzek.

cégküldetés-konzultáció-Vil-For-Kft

cégküldetés bekeretezve

Ez volt a legnagyobb élmény, hogy belekerült a „kakaó”.

Olyan érzés tölt el, hogy ránézek (a célra), és mindig ebben a dologban tudnék lenni, mindig ebben a dologban tudnék lenni; nem is szeretnék mással foglalkozni. Mindig ebben lennék, ebben úsznék – ez valamiféle megvilágosodás.

Erőt kaptam, hogy átmenjek azon, amin kell. Ha tudat alatt is, mindig ez tartotta bennem a lelket.

Egy mondatba akartam sűríteni. Önerőből nem lettem volna képes ezt megmondani. Arra vágytam, hogy az üzenetem vagy ez a dolog eljusson, de nem csak magam miatt, hanem a világ számára.

Nem lehet mihez hasonlítani. Annyira új, valami más. Mintha felkapcsolták volna a villanyt. Nem csak nekem, hanem a világ számára is.”

Francsina Ferenc, ügyvezető
Vil-For Kft. – Élelmiszer-Vegyes Nagykereskedés és kisker üzletek

„Köszönöm nektek a segítséget és a fantasztikus napot!

cégküldetés-Mapei-Kft

cégküldetés a weboldalon

Az előadó fantasztikusan motiválóan tartotta a konzultációt és kézben tartotta az egészet.
Meg akartuk találni a cég küldetését.
Ez teljes mértékben megtörtént. Megtaláltuk és megfogalmaztuk azt a nagyon egyszerű és érthető küldetést, célt, amit már nagyon régóta kerestünk, és ami motiválja a Mapei csapatot és a piacot is.
Sőt több is történt, mert a cég tehetségeit és személyiségét is összeállítottuk, amik nagyon jól kommunikálhatóak mind a cégen belül, mind a cégen kívül!”

Markovich Béla, ügyvezető igazgató
Mapei Kft. – építőipari segédanyag gyártás- és forgalmazás

„Az általánosan elfogadott nézet az, hogy egy cég célja a profittermelés. Sikeres üzletemberekkel beszélve megtapasztalható, hogy ebben mennyi az igazság. Persze fontos a pénz, de ez inkább a siker jelzője. De ha elég érdeklődést mutatsz egy adott cég iránt és nyíltan beszélsz a tulajdonosokkal, akkor azt fogod tapasztalni szinte törvényszerűen, hogy órákig hallgathatod az adott cég termékéről vagy szolgáltatásáról szóló inspiráló történeteket, hogy mit is adnak ezek az embereknek, ez miért fontos vagy szükséges, és maga a tulajdonos miért is választotta pont ezt, hogy ezzel foglalkozzon. Más szóval, egy igazán érzelmes tulajdonosi sztorit hallhatsz a cég céljáról.

Tanácsadó cégünkben mind a három társtulajdonossal együtt tisztában voltunk ezzel. Sőt, mi több, rendelkeztünk már a megfogalmazott céllal a cég számára. De ebben a megfogalmazásban nem volt tűz, hiányzott belőle az élet, a szavakban nem volt varázserő. A cél meg volt fogalmazva, mint valami, ami szükséges, de nem tükrözte teljesen a valóságot.

És Bernard cégeknek szóló technológiáját használva kemény munkával megfogalmaztuk a VALÓDI CÉLT! Nehéz átadni, hogy mi is történt abban a pillanatban! Láttam a partnereim sugárzó szemét, túlcsordultunk a boldogságtól, ez igazi lelkesedés volt. Valami olyan ez, ami miatt reggel felkelünk az ágyból, újra és újra csatába indulunk, legyőzünk elképzelhetetlen nehézségeket! Ez volt a cél, a játszmánk célja, ami értelmet ad mindannak, amit csinálunk. Ott van a varázslat a célunk megfogalmazásában!

A következő nap, amikor a felső vezetőink elé tártuk a cég célját, láttam, hogy költözik fény a szemeikbe. Láttam azt a lelkesedést, amivel a srácok nekiálltak dolgozni a saját területük tehetségein, személyiségén és céljain, és sokkal jobban éreztem, mint valaha, hogy ez egy valódi csapat.

Kevesebb, mint egy héttel a tréning után, a cégünk megváltozott. Volt olyan, aki magától távozott – aki véletlenül került a csapatba, közömbös volt a céljaink iránt, akit csak a pénz, pozíció vagy a karrier érdekelt. Azok, akik maradtak, még összetartóbbá, még felelősebbé és még hatékonyabbá váltak. Egy olyan csapat született, akinek a tagjai tiszteletre méltóak.”
Eugene Sotnikov, társtulajdonos, H-art