Cégküldetés szeminárium Bernard Percyvel

Hogyan építse fel álmai cégét, aminek szívesen részese nap mint nap?

2018. május 12., szombat 9:00 – 13:00

Ha belegondol, hogy milyen lesz a cége 1 vagy 5 év múlva, mit lát?
Tudja pontosan, hogy mit akar elérni és merre haladnak, hogy ezt elérjék?
Tisztában van a saját céljával – hogy miért is csinálja ezt az egészet?
Megfogalmazta ezzel összhangban a cége alapvető célját, küldetését is?
A munkatársai is tudják mi ez és aktívan dolgoznak rajta?

Ügyvezetőként, cégvezetőként az Ön feladata, hogy gondoskodjon egy minden vezető és minden munkatárs által elfogadott, sőt támogatott küldetésről.

Ha ezzel nem rendelkeznek, az olyan, mintha alap nélkül próbálnának felépíteni egy házat. Az eredmény pedig fejetlenség, nem-haladás, nagyon lassú növekedés (ha van egyáltalán), de minimum motiválatlanság és széthúzás a nem létező csapatban.

Ezzel szemben a jól megfogalmazott küldetés felbecsülhetetlen előnyökkel szolgál:

1) Valójában ez a csoport legfőbb motorja, mely élettel tölti meg az egész céget, és megdobogtatja a vezetők és a többi munkatárs szívét is.
2) Ez nem csak egy mondat a weboldalon, vagy a falon, hanem ez az, ami ténylegesen hajtja a csapatot és amihez örömmel hozzájárulnak tudásuk, képességeik legjavát adva.
3) Egy ilyen cégküldetés a napfényes és viharos időszakokban is a cég iránytűjeként tud szolgálni és valódi támasz az előrehaladáshoz.
4) A jól megfogalmazott küldetés biztosítja egy cég sziklaszilárd alapjait: mindenki számára (cégen belül és kívül) egyértelműen megmutatja, hogy miért létezünk, mit is csinálunk igazából, valójában mit akarunk és kik vagyunk.
5) Ezért ez az alapvető iránymutató a cég minden fajta kommunikációjához. Legyen az a motiválás, személyzetfelvétel vagy akár az értékesítés és a cég ismertté tételének területe.

Most tehet egy jelentős lépést ebbe az irányba és megismerheti az igazi cégküldetés megfogalmazásának összetevőit!

A Cégküldetés szemináriumon az alábbi kérdésekre fog többek között választ kapni:

  • Hogyan határozza meg, hogy IGAZÁBÓL mit akar csinálni?
  • Mi az a három kulcstényező, amit pontosan körül kell határolnia ahhoz, hogy létrehozhassa álmai cégét, amilyet mindig is akart, és aminek szívesen részese nap mint nap?
  • Mi az, aminek meg kell előznie a célok kitűzését?
  • Mitől jó vagy működőképes egy küldetés, ami az egész csapatot inspirálja?
  • Milyen tényezők megértésére és vizsgálatára van szükség, hogy hozzá tudjon látni a megfogalmazáshoz és az tényleg jó legyen?
  • Hogyan tudja elérni, hogy a cégküldetés valóban motiváló legyen, ami élettel tölti meg a szervezetet?
  • Mi az a dolog, amit nem hagyhat figyelmen kívül, hogy biztosíthassa saját és cége prosperálását?
  • Hogyan tudja kideríteni, vajon egy új jelölthöz passzolni fog-e a betöltendő munkakör vagy sem?
  • Hogyan tudja hosszú távon megtartani a jó embereit?
  • Hogyan érhet el magas motiváltságot a maga és az emberei számára is?
  • A Motivációs skála – ÖN és munkatársai hol találhatók ezen a skálán?

Különféle gyakorlatok és rengeteg életből vett példa fogja segíteni az elhangzó adatok azonnali alkalmazásában.

Az előadóról

Bernard Percy oktató, szerző, tanácsadó és nemzetközi előadó.
Több mint 50 éves pályafutása során felhalmozott tudása és tapasztalata, valamint elhivatottsága, magával ragadó személyisége és kivételes előadói képessége révén több tízezer ember életére hatott előadásain és egyéb munkáin keresztül.

Egyik szenvedélye, hogy segít más egyéneknek és szervezeteknek is megtalálni a saját szenvedélyüket, hogy magabiztosan haladjanak az álmaik felé.

Ízelítő a korábbi szemináriumok résztvevőinek beszámolóiból:

“Nagyszerű előadás volt! Bernard valós tapasztalatokkal rendelkezik a való világból és olyan odaadással viseltetik az iránt, amit csinál, hogy rengeteg plusz megértést adott nekem egy témáról, ami nem volt ismeretlen számomra. Jónéhány értékes új nézőpontot szereztem.” H.

“Alig várom, hogy használhassam, ami elhangzott!” D. C.

“Szerte a világon sok szervezetet láttam már és sokban dolgoztam és a cégvezetés szokásos megközelítése mindegyikben az volt, hogy szinte kizárólag a negatív dolgoktól való megszabadulásra koncentráltak a terjeszkedés elérése érdekében. Ez érthető és még működik is egy szinten, de Bernard Percy egy ettől teljesen különböző és előfordulhat, hogy sokkalta erőteljesebb megközelítést mutatott nekünk.” S. L.

“Nagyon izgatottak vagyunk, hogy ezeknek az új információknak a birtokában tovább haladjunk és sokkal hatékonyabbakká váljunk a céljaink elérésében.” A. S.

Ha nem rendelkeznek egy jól megfogalmazott és használatban is lévő cégküldetéssel, az rombolhatja a cégének eredményességét és növekedését, a csapatának morálját és egységét, sőt az Ön személyes elégedettségét is.

Miért kockáztatná, vagy tűrné, hogy egy olyan cégben és cégért dolgozzon,
– ami nem arra megy, amerre Ön szeretné,
– ami nem nyújt Önnek megelégedettséget,
– ami nem okoz napi szinten örömöt, az alkotás örömét,
– amiben nem tudja megvalósítani, kiteljesíteni önmagát?

Mennyire lenne értékes Önnek, ha olyan cége lenne, ahol az emberei nem csak elvégzendő, fizetett feladatként tekintenének a munkára, hanem szívügyüknek éreznék azt? Ahol a munkatársai is hozzá akarnak járulni a számukra is lelkesítő célok és küldetés megvalósításához?

Szánja rá ezt a pár órát, amikor Vezetőként saját magával és cége sorsának megformálásával foglalkozhat. Talán nem is hinné, mennyire értékes (pénzben kifejezve is), amikor ezt teszi. Jöjjön el és tegyen egy nagy lépést küldetése megfogalmazása és álmai cége felé!

Időpont: 2018. május 12., szombat
Időtartam: 9:00 – 13:00
Ajtónyitás: 8:30  (kezdés előtt kávé, tea, rágcsálnivaló várja)

Helyszín: La Prima Fashion Hotel Budapest
1052 Budapest, Piarista u. 6.  (Google térkép >)
(a Ferencek tere felől jövet a Váci utcából nyílik, balra az első utca)

A szeminárium díja: 30.000 Ft + áfa/fő előre utalással

Foglalja le helyét most a Cégküldetés szemináriumra az alábbi űrlap kitöltésével!

 .